Garnélás tészta , ami csak 20 percedbe kerül .

118240137_307805203781756_52688269727823469_n.jpg

Ismét egy tészta étellel készültem nektek amiben most az a pláne , hogy egy igen drága alapanyag is helyet kap benne . Azt tudnotok kell rólam , hogy mielőtt elkészítettem az ételt soha , egyszer sem kóstoltam még garnélát így elfogultság nélkül mondhatom el róla a véleményem . Egy kicsit furcsa volt elsőre az állaga , viszont a  fogásnak nagyon szuper halas ízt adott és a citrommal kiegészítve egyszerűen ellenállhatatlan lett . Habár azt be kell vallanom nektek , hogy egy fagyasztott garnéla csomagot használtam fel így valószínűleg ez  is közrejátszott abban , hogy teljesen más élményt nyújtott mint amit vártam korábban . Viszont barátkozom vele , és ha mindig ilyen finom ételeket fog eredményezni mint a mostani akkor szerintem hamarosan a legjobb barátok leszünk . Itt tényleg egy olyan ételről van szó ami nagyon gyorsan elkészül , én például bűn lassú vagyok a konyhában de nem hazudok ha azt mondom , hogy kb 20 perc volt mire elkészültem  kompletten  .

 

Hozzávalók :

  • 200 g spagetti tészta
  • 8-10 db koktél paradicsom 
  • 1 fej vöröshagyma
  • olívaolaj
  • 125 g garnéla
  • só , bors
  • 1 citrom héja + fél citrom leve
  • fél evőkanál szárított petrezselyem
  • 2 kisebb gerezd fokhagyma 
  • 300 ml tejszín ( legalább 30% os zsírtartalmú ) 
  • brokkoli ( opcionális )

 

Elkészítés : 

  • A tésztát a csomagoláson írt időnél 2 perccel rövidebb ideig főzzük , mivel még a végén beleforgatjuk majd a szószba .
  • A hagymát és a paradicsomot felaprítjuk majd kevés olajon megpuhítjuk őket .
  • Hozzáadjuk a rákot valamint a fűszereket is . 
  • Aki szeretne tehet bele brokkolit de teljesen opcionális .
  • Felöntjük tejszínnel és 3-4 percig alacsony lángon rotyogtatjuk . Amikor kezd sűrűsödni akkor hozzáadjuk a tésztát is és jó alaposan átforgatjuk a szószban .
  • Ha késznek ítélitek akkor nincs más hátra mint a tálalás . Én még mielőtt nekiestem volna csepegtettem rá még egy kis citromlevet mivel az csak jót tud tenni bármiféle halas fogásnak .

118213426_761616997935022_8254941833043460059_n.jpg

Köszönöm ha megosztod a bejegyzést , találkozunk legközelebb is,  addig pedig gyere beszélgetni és tapasztalatokat cserélni Facebookra és Instagramra . 

 A bejegyzésben található képek a saját tulajdonomat képezik , felhasználásuk csak forrás megjelöléssel valamint az engedélyemmel kivitelezhető .

A bejegyzés trackback címe:

https://cake-b-fari.blog.hu/api/trackback/id/tr9016174218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kedélyes Paraszt 2020.08.24. 19:03:44

ha szabadna egy jótanácsot. A vöröshagyma nem való az ilyen kajákhoz. Maradjon csak a fokhagyma, az adja meg az igazi pikáns izét. Amúgy finom kaja, én is szoktam néha csinálni. Ja, és friss petrezselymet használj, sokkal finomabb lesz. A brokkoli pedig tényleg csak opcionális legyen (nem kell hozzá) :)

Puller István 2020.08.24. 20:49:42

Ha szabadna egy jótanácsot, asszonyom: az írásjelek (vessző, pont stb.) ELŐTT nem kell megnyomni azt a csúnya hosszú billentyűt, mindig csak utánuk érdemes! Arról, hogy pontosan mikor is kéne használni őket, talán majd legközelebb.

Bolenyke 2020.08.24. 21:27:46

Nem kell tejszín, brokkoli vagy citrom.
Helyette fokhagyma, csili, fehérbor és vaj.

balazsman 2020.08.24. 21:42:18

"Ha késznek ítélitek" ez micsoda?
Azért olvasok el (néha) ilyen recepteket, hogy valaki elmondja, mikor kész az étel, mikor lesz jó a hús, meddig kell valamit sütni/főzni... a garnéla az egészben a legnagyobb ismeretlen, itt az se hangzik el, hogy friss vagy mélyhűtött, hogy kell megpucolni, az pedig végképp nem, hogy mik a paraméterei ha elvileg készen van.
Mindegy, marad az étterem.

Haverka 2020.08.25. 11:26:08

@balazsman: ez mondjuk pont le van írva :) "Habár azt be kell vallanom nektek , hogy egy fagyasztott garnéla csomagot használtam fel "

commando 2020.08.25. 14:29:00

@Kedélyes Paraszt: Teljesen jogos felvetés, akár a hagymát, akár a petrezselyem viszonylatában. Én még egy kicsit növelni szoktam a fokhagyma mennyiségét.

commando 2020.08.25. 14:30:17

@commando: Szóval azt akartam írni, hogy nem kell a vöröshagyma, és a petrezselyem legyen friss! Csak belekeveredtem, mint meztelen gyermek a nadrágtartóba. Bocs!

Cake by fari

Friss topikok

Címkék

alma (1) amerikai (1) angol (1) asztal két főre (5) Ázsiai (1) bögrés süti (2) bogyós gyümölcsök (1) brownie (1) cakepop (1) cake by fari (1) citromos (2) citrusos (6) comfort food (7) csirke (3) csokis (3) csokitorta (1) cukormentes (1) dinnye (1) dió (1) egészséges (1) egytálétel (2) előétel (1) epres (2) erdei gyümölcs (1) fagyi (1) feta (1) fetapasta (1) főételek (12) fűszeres (2) gluténmentes (1) gyereknap (2) gyors recept (1) gyorsrecept (11) gyümölcsös (6) hal (1) haladószint (4) halas (1) halloween (1) házias ízek (6) hűsítő (1) húsvét (4) húsvéti sonka (1) interjú (1) jégkrém (1) karácsony (1) Karácsonyi (1) karácsonyi süti (1) Karácsonyi süti (1) karamell (1) karamellöntet (1) karantén konyha (7) keksz (5) kétszemélyes (4) kezdőszint (18) Kínai (1) krém (2) kuckókaja (5) lasagne (1) lecsós tarhonya (1) lekváros (1) lemoncurd (2) leves (1) magyaros étel (8) mák (1) málna (1) mandula (2) maradékmentő (1) mascarpone (3) menta (1) mentes (2) mentes receptek (2) menzás emlékek (1) Mézeskalács (2) mézeskalács (1) mézeskalács golyó (1) mézes mustáros (1) mousse (2) muffin (2) nemzetközikonyha (1) nutella (2) nyár (3) nyárias (2) olasz (1) olasz konyha (4) őszi (2) palacsinta (3) paradicsom (1) pekándió (1) piskóta (4) piskóta tekercs (1) pite (1) red velvet (1) reggeli (2) rémisztő (1) répatorta (2) retró kaja (1) ricotta (3) sajttorta (2) saláta (1) sonka (1) sütemények (22) sütés (3) sütésmentes (1) sütés nélküli (3) sütigolyó (1) sütőtök (2) technikák-ötletek (4) tejszínhab (3) tészta (1) tiktok (1) torta (3) túró (3) ünnepi fogások (3) viktóriapiskóta (1) zöldség a sütiben (2) Címkefelhő
süti beállítások módosítása